خبرخوان همفکری Options

Wiki Article

وزیر فرهنگ روسیه همچنین، خطاب به همکاران خود درباره ابتکار روسیه برای ایجاد آکادمی هنرهای سینمایی اوراسیا و ایجاد جایزه فیلم اوراسیا گفت: اساس ایجاد این آکادمی و جایزه فیلم اوراسیا، کیفیت هنری بالا، احترام به منافع ملی و تکریم میراث تاریخی و اعتقادات مذهبی خواهد بود.

آیةالله حاج سید محمد صادق حسینی طهرانی مدظله فرزند ارشد ایشان در تقریظی که بر کتاب آیت نور نگاشته‌اند، می‌فرمایند:

علّامه طباطبائی ایشان را پاسدار مکتب تشیّع دانسته و بعنوان انسان کامل معرّفی نمودند. و مرحوم سید هاشم حدّاد با بهجتی هر چه تمامتر ایشان را به «سیّد الطّائفتین» ملقّب فرمودند (یعنی هم مجتهد در امر شریعت، و هم مجتهد در امر طریقت) و مرحوم آیة الله حاج شیخ محمّد جواد انصاری رحمة الله علیه در جواب نامه ایشان مرقوم فرمودند:

برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

در نهایت، برای همفکری و مشورت مناسب، مهم است که با افرادی که انتخاب می کنید، رابطه ای سالم و متقابل داشته باشید. این رابطه باید بر اعتماد، احترام و صداقت بنیان گذاشته شود. همچنین، باید به نظرات و دیدگاه های افراد دیگر احترام بگذارید و به آنها گوش کنید.

آنها ممکن است دیدگاه‌هایی داشته باشند که شما به آنها فکر نکرده‌اید و این می‌تواند به شما کمک کند تا به جواب‌های جدید و نوآورانه برسید.

لبخند لبخند لغو ثبت نظری برای نمایش وجود ندارد.

همچنین شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید. ثبت

۱۶. رساله نکاحیّه: کاهش جمعیّت ضربه‌ای NEWS سهمگین بر پیکر مسلمین‌

یکی از اهمیت‌های تبادل نظر و همفکری با دیگران، این است که ما از دیدگاه‌های مختلف آگاه می‌شویم. هر فرد دارای تجربه‌ها، دانش و دیدگاه‌های خاص خود است. با گوش دادن به نظرات و ایده‌های دیگران، ما می‌توانیم دیدگاه خود را گسترش دهیم و به نتایج بهتری برسیم.

قبلاً حساب دارید؟ اکنون وارد شوید انتخاب موقعیت

همانطور که می‌دانیم، تصمیم‌گیری ممکن است گاهی دشوار و پیچیده باشد و در این مواقع، نظرات و پیشنهادات دیگران می‌توانند به ما کمک کننده باشند تا بهترین تصمیم را بگیریم.

چگونگی پیدا کردن جواب سوالات و مشورت با افراد سمی برای جلوگیری از اشتباهات

فقدان آن عزیز برای آشنایان و ارادتمندانشان خسارتی دردناک و غمی هائل است.

Report this wiki page